rss
adó 1 százalék gyermekvédelem támogatása adóbevalláskor
  • Ötnapos almadiéta

  • Ötnapos almadiéta Mint miden fogyókúra, és diéta egyfelől azt a célt szolgálja, fogyás mellett, hogy megtisztítsa, méregtelenítse, és mindazon által tehermentesítse szervezetünket. Nagyon nem is kell megszenvednünk ezt a változást az alma diéta alatt, ugyanis nem csak almát kell ennünk, de persze túlnyomó részben igen, hogyha már a fogyókúra erről a gyümölcsről kapta a nevét. Szinte bármikor végezhetjük az alma fogyókúrát ugyanis minden évszakaszban könnyedén és olcsón hozzájuthatunk, ám ha tavasz, és nyár van, akkor inkább koncentráljunk a szezonális gyümölcsökre

    Semmiképp sem ajánlott az alma fogyókúrát tíz napnál tovább folytatni, ugyanis a diéta alatt igen alacsony kalóriamennyiséget viszünk be szervezetünkbe, mely ezer kalória körül mozog, mely, ha nem is nagyon sokkal, de az előírt alatt marad.

    Első nap: mindig a kezdet a legnehezebb, és ez az alma diétánál sem lesz másként. Ezen a napon csak almát ehetünk, fajtája teljesen mindegy, a lényeg hogy amennyit csak szeretnénk, turmix formájában is, cukor nélkül, és minimum két liter vizet fogyasszunk el. Kávé, tea szintén megengedett, édesítők nélkül természetesen.


    Második nap: reggelire almát, esetleg zöldségekkel megspécizett almás turmixot, ebédre 20 dkg szárnyas húst vagy halat, vagy túrót, kevés salátával, zöldségekkel. Estére pedig szintén marad az alma.

    Harmadik nap: Reggelire kétszersült, az elmaradhatatlan alma, és egy szelet felvágott mehet még a kenyérre. Lehetőleg ne fehér lisztből készült kenyér legyen. Az ebéd és a vacsora hasonló a második naphoz.


    Negyedik nap: reggelink ugyan olyan lesz, mint előző nap, az ebéd mellé párolt zöldségek fehérhússal, vagy hallal, citromlével leöntve. Estére pedig ízesítetlen, natúr gabonapehely, vagy zab, zabpehely, és alma.

    Ötödik nap: reggelire egy darab főtt tojás jár, az ebéd alma, és zöldségturmix, a vacsora pedig zárásként almáról szóljon.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Fehérje diéta

    Fehérje diétaA fehérje diéta az egyik leggyorsabb és leghatásosabb fogyókúrás módszer, amit valaha is megalkotott az emberiség, éppen ezért szokás a hétköznapokban zsírfalóként is emlegetni, hiszen azonnal, már az első napon beindítja a zsírégetés folyamatát, miközben egészségünkre is kiemelkedő hatással van. Mint köztudott, a fehérje a zsírok legnagyobb ellenségének tekinthető, így nem meglepő, hogy a fehérje diéta napjaink egyik legnépszerűbb fogyókúrás módszere is egyben, ami annak is köszönhető, hogy egyszerű, ellenben gyors és hatékony.

  • Hold diéta

    Hold diétaHa valaki minden nap, minden héten, minden hónapban közel ugyanúgy táplálkozik, akkor azt fogja tapasztalni, hogy növő hold idején a súlya egy-két kilóval gyarapodik, a fogyó hold idején pedig csökken. Ebből kiindulva a fogyókúra fogyó hold idején a legeredményesebb. Érdemes nyomon követni a Hold járását, és tudatosan alkalmazkodni a szervezet igényeihez. Ha azt is tudod, melyik csillagjegyben áll a Hold, akkor azt is pontosan tudni fogod, hogy a szervezet mit épít be éppen, és mire nincsen szüksége. Így könnyebben érhető el a kívánt testsúly.

  • Csokis diéta

    Csokis diétaEz a diéta az egyik legrövidebb mind közül: összesen egynapos. Csokoládénapnak is nevezhetjük. Különlegessége, hogy a nap minden egyes étkezése tartalmaz csokoládét, mégis fogyhatsz vele fél-egy kilót. A legfrissebb kutatások szerint a csokoládé antioxidáns hatása nagyobb, mint a zöld teáé, sőt a vörösbort is kenterbe veri. Bizonyítottan magas antioxidáns-tartalma elősegíti az emésztést, megvédi a szervezetet az oxidációs sejtkárosodástól, és lassítja az öregedési folyamatokat. Ugyancsak magas flavonidtartalma jótékonyan hat a szív- és érrendszerre.

  • Zsírtalanítás, testsúlycsökkentés

    Zsírtalanítás, testsúlycsökkentésA túlsúly számos egészségügyi problémát okozhat, mert a zsír nemcsak csúnya, nagyon káros a szívre, érrendszerre és a szervezet többi részére is. Nem beszélve arról, hogy mozgásszegény életmóddal az elhízott ember nagy eséllyel lesz cukorbeteg is, mely hamar életveszélyes szintre juttathatja a beteget. Mielőtt elkezdenéd a fogyókúrát, érdemes egy zsírégető italt készíteni, mert megfelelően fogyasztva megsokszorozza a kúra eredményét. Egy próbát megér ez az egészséges, és könnyen elkészíthető zsírégető ital. Megelőzéssel tehetünk az elhízás ellen, de ha már felszedtük a kilókat, attól a lehető leggyorsabban meg kell szabadulni.

  • Jelzőlámpa diéta

    Jelzőlámpa diétaEnnek a diétának a célja a tartós súlycsökkenés elérése, a táplálkozási szokások jóirányba terelése és ezáltal a várható élettartam meghosszabbítása. A diéta a jelzőlámpa színei szerint a piros, sárga és zöld zöldségek-gyümölcsökben található fitokemikáliákra épül- innen kapta a nevét. A fitokemikáliák valójában azok az anyagok, melyek egy védőhatást fejtenek ki a növényben és így az emberi szervezetben is. A módszer három fő csoportra épít. A piros-sárga, a narancssárga és a zöld ételek csoportjára.

  • Felezős diéta

    Felezős diétaA felezős diéta talán a legegyszerűbb és legkönnyebben betartható diéta az összes diétás módszer közül, mivel mindössze csak egy szabályt kell betartani. A diéta lényege roppant egyszerű, egyél mindent, amit eddig is ettél, de csak feleakkora adagot, mint korábban. Ennyi az egész. Legyen szó hideg vagy meleg ételekről, levesekről vagy húsokról mindig feleakkora adagot szedj magadnak. Ha egy kis édességet vagy rágcsálni valót kívánsz meg, edd a korábban fogyasztott mennyiség felét. Bárki számára könnyen betartható diétás módszer.

  • Ötnapos almadiéta

    Ötnapos almadiéta Mint miden fogyókúra, és diéta egyfelől azt a célt szolgálja, fogyás mellett, hogy megtisztítsa, méregtelenítse, és mindazon által tehermentesítse szervezetünket. Nagyon nem is kell megszenvednünk ezt a változást az alma diéta alatt, ugyanis nem csak almát kell ennünk, de persze túlnyomó részben igen, hogyha már a fogyókúra erről a gyümölcsről kapta a nevét. Szinte bármikor végezhetjük az alma fogyókúrát ugyanis minden évszakaszban könnyedén és olcsón hozzájuthatunk, ám ha tavasz, és nyár van, akkor inkább koncentráljunk a szezonális gyümölcsökre

  • Leves diéta

    Leves diétaA leves diéta azon személyek számára javallt, akik nem szenvednek semmilyen betegségtől, alultápláltságtól, vitaminhiánytól, és egyéb egészségügyi problémától. Nem árt a leves fogyókúra, vagy őszintén szólva, bármely komolyabb fogyókúrázás, diétázás elkezdése előtt, egy állapotelmérést elvégezni. Ugyanis a legtöbb, ahogyan a leves diéta is, a napi átlagos szükséges kalória mennyiség alá megy, ugyan nem sokkal, de a leves diéta egy hetes kúrája során bizony alultápláltság következhet be, melykor a kúrát abba kell hagynunk, és pár hetes szünetet kell tartani.

  • Őszibarack diéta

    Őszibarack diétaAz őszibarack diéta alatt fontos megfelelő mennyiségű mozgás! Az őszibarack szezonban természetesen lehetőleg friss őszibarackot, míg az ősszel vagy télen elkezdett fogyókúra alatt sem kell lemondani az őszibarackról, pótolhatjuk befőttel is, de víz alatt mossuk le a barackról a cukros levet és tároljuk külön a gyümölcsöt. Ahogy a mindennapokban is úgy a fogyókúra alatt is elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hiszen a diéta alatt a szervezet méregtelenít amihez elengedhetetlen a folyadék.

  • Volumetrics diéta

    Volumetrics diétaEbben a diétában a falási rohamok fel sem merülnek benned, hiszen soha nem üres a pocakod. Nincs gyomorégés, nincs kellemetlen acetonos lehelet. Ez a diéta merőben más szempontokat vesz figyelembe, mint az eddigiek: a hangsúly a táplálék kalória-, víz- és rosttartalmán van. Ezeket figyelembe véve állították össze a minta étrendet, mely bőséges étkezésekkel biztosítja az anyagcseréd hatékony működését. Ebben a módszerben az étrend alapját a magas víz- és rosttartalommal bíró zöldségek alkotják.

  • Negatív kalória diéta

    Negatív kalória diétaA mintaétrend betartásával egy hét alatt 3-4 kg fogyást érhetünk el. Anyagcserénk felgyorsul kissé, mely megnehezíti a kilók gyors visszaszedését. Ezen kívül méregtelenítődik valamelyest a szervezet. Fejlődésben lévő szervezetnek, valamint várandós kismamáknak tilos a fenti fogyókúrát alkalmazni. Nagyon fontos, hogy a diéta ideje alatt fogyasszunk elegendő folyadékot. A sok gyümölcs és zöldség fogyasztása miatt kevésbé érezzük a szomjúságot, ennek ellenére minimum két liter szénsavmentes ásványvizet igyunk meg.

  • Eperkúra

    EperkúraEzt a fogyókúrát azoknak ajánljuk, akik nem akarják radikálisan megváltoztatni étkezési szokásaikat, csupán egy kis megtisztulásra vágynak, illetve azoknak, akik maguk akarják eldönteni, hogy diétájuk mennyi ideig tartson. Az eperkúra lényege: a kúrát egytől három napig végezzük egy alkalommal. Hosszabb időtartamra csakis orvosi felügyelet mellett kezdhetünk bele! A módszer lényege szervezetünk megtisztítása, felfrissítése, méregtelenítése. Fontos, hogy betartsuk a kúra menetét, azaz készítsük elő szervezetünket az epernapokra.

  • Anyagcsere diéta

    Anyagcsere diétaAz anyagcsere diéta nagy előkészületeket igényel, de megéri, hiszen a végeredmény akár két ruhaméret csökkenést is jelenthet két hét alatt. Ezért elsősorban olyanoknak ajánlott ez a diéta, akik fel tudnak készülni a rendszeres otthoni étkezésre, és akik ebből következően hozzá is vannak szokva a rendszeres táplálkozáshoz. Az anyagcsere diéta a szervezet anyagcseréjét alakítja át egy optimálisabb működésre, tulajdonképpen felgyorsítja azt. Ennek segítségével rendbe teszi az emésztést, ennek következménye és mutatója a szemmel látható súlycsökkenés.

  • Krumpli-diéta

    Krumpli-diétaA krumpli hizlal - hallhattuk sokszor. Ez tévhit, ugyanis nem mindig hizlal. Attól függ, milyen formában készítjük el, mivel együtt esszük. Sőt, még fogyni is lehet vele! A krumplinak igen magas a keményítőtartalma, laktat, kiegyensúlyozza az anyagcserét. Ha nem olajban sütjük, hanem más zöldségekkel fogyasztjuk, a burgonya lehet kimondottan diétás is! A krumpli mindennapi ételünk részéve vált, mely kiválóan alkalmazható fogyókúrás célokra. 5 nap alatt, könnyen, szenvedések nélkül fogyhatsz, akár napi fél kilót.

  • Atkins diéta

    Atkins diétaAz Atkins fogyókúra lényege, hogy beindítsuk a szervezet zsírégetését, mégpedig úgy, hogy kevés szénhidrátot viszünk be, így szervezetünk néhány nap után rááll arra, hogy a zsírkészletünket használja energiaforrásként. Az elfogyasztott ételeknek sok fehérjét, mérsékelt tartalmú zsírt vagy olajat, és minimális szénhidrátot kell tartalmazniuk. A diéta négy szakaszra tagolódik. Bevezető szakasz: Ez a szakasz két hetes, célja, hogy beindítsuk a zsírégetés folyamatát. Bevezető szakasz: Ez a szakasz két hetes, célja, hogy beindítsuk a zsírégetés folyamatát.

  • 15 diétás aranyszabály – tedd ki a konyhába

    15 diétás aranyszabály – tedd ki a konyhábaSzinte már nincs olyan nap, hogy ne olvashatnál egy újabb diétáról. Nem is beszélve a porokról, kapszulákról, a fogyókúrás teákról, vitamin kiegészítőkről, a jónak tűnő egyéb gyógyszer készítményekről... Aztán a csodamódszerek hamar a feledés homályába merülnek, legtöbbje kidobott pénzként marad meg az emlékezetünkben. Sokan az önsanyargatás módszerét kezdik el (vízelvonással és élelmiszer elvonással nem esznek, nem isznak). Vigyázni, mert a legtöbb túlsúly mellé szövődmények is társulnak. Akadnak azonban trükkök, melyek kiállták az idő próbáját. Kövesd ezeket, és nyerhetsz egy kis súlyfelesleget!

  • Saláta diéta

    Saláta diétaHa nehezen tudod betartani a szigorú fogyókúrás étrendeket, akkor próbáld ki a „vacsorára csak salátát” elvet, ami hatékony, mégsem nehéz betartani. A fogyókúrázók jelentős hányada küzd azzal a problémával, hogy az egész napos ételmegvonás hatására estére elszakad a húr, és bőségesen pótolja a „veszteséget”. Ez a lehető legrosszabb megoldás, hiszen az rakódik le legkönnyebben zsírpárnáinkra, amit késő délután, vagy este eszünk meg. Ezt a balesetet úgy tudjuk megelőzni, hogy minden este salátával fejezzük be a napot.

  • 90 napos diéta

    90 napos diétaA négysikerű 90 napos fogyókúra népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek! A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

  • Zabkása diéta

    Zabkása diétaEz a diéta nem csupán egy sima diéta, hanem egy tisztítókúra is egyben. A diéta zabkorpából és friss zabpehelyből áll. Mindkettőt megveheted, bármelyik nagyobb élelmiszerüzletben. A zabkorpa szinte nem jelent kalóriákat, minden 30 grammban 71 kalória van. A 30 gramm ebben az esetben nagyon sokat jelent, hiszen a zab állaga pehely, ezért nem sokat nyom. A zabpehelynek megvan az az áldásos tulajdonsága, hogy a gyomorban felduzzad, így úgy érezhetjük, hogy borzasztóan sokat ettünk, így nem kívánunk több ételt.

  • Étkezési trükkök, melyek segítik a fogyást!

    Étkezési trükkök, melyek segítik a fogyást!Van néhány aranyszabály, amit érdemes betartani, ha meg akarunk szabadulni néhány kilótól. 1. Fókuszálj a zöldségekre! Ha főételre kerül sor, mindig a zöldséges köretet edd meg először! A zöldségek tele vannak rosttal és tápanyagokkal, amelyek telítenek, emellett pedig nem kell a napi zöldségbevitelen aggódnod, hiszen már túl vagy rajta ebédidőben. 2. Jól rágd meg az ételt! Tudtad, hogy ha lassan eszel, akár 30%-kal kevesebb ételt fogsz fogyasztani? Az agynak kb. 20 perce van szüksége ahhoz, hogy felismerje a jóllakottság érzését – ez idő alatt akár mértéktelenül is be lehet falatozni a legzsírosabb kajákból!