2021.01.25. - Pál

A legjobb zsírégető mozgásformák

A legjobb zsírégető mozgásformák
A legjobb zsírégető mozgásformákA fogyás mértéke egyénenként változó, és befolyásolja a nem, az életkor, a testsúly, az edzettségi állapot és az edzés intenzitása is. Kocogás: A kocogás ideális választás a fogyni vágyóknak. Akinek nincsenek szív- és érrendszeri vagy ízületi problémái, az nyugodtan kocoghat. A kocogás kevésbé emeli a pulzusszámot, mint az intenzív futás, viszont sokkal több energiát igényel, mint az egyszerű gyaloglás. Tae-bo: Ez a sportág is kiválóan alkalmas arra, hogy a fogyni vágyó gyorsan megszabaduljon a fölösleges kilóktól.
kutya cica örökbe fogadás állatvédelem szja 1%

Az edzés lendületes, megdolgoztatja a kar-, a láb és a törzs izmait.

Latin táncok:

Különösen a nők szeretik levezetni a feszültséget tánccal, de a férfiak körében is egyre népszerűbb ez a mozgásforma.

Step aerobic:

Kiváló választás a fogyáshoz, az edzés során a pulzusszám egyenletes marad.

Úszás:

Az úszás kíméli az ízületeket, viszonylag magas a kalóriaigénye, tulajdonképp mindegy, milyen úszásnemet választ. Kipróbálhatja az aquafitness-t is.

Kerékpározás:

A kerékpározás kevesebb izmot dolgoztat meg, mint a futás, de ez is viszonylag hatásos edzés a fogyáshoz. Maximum hetente négyszer és alkalmanként egy órát eddzen!

Spinning:

Az elnevezés a zenés, edzőtermi kerékpáros aerobic edzést takarja, amely segítheti a fogyást és erősíti a hátat is.


Görkorcsolya:

Javítja a koordinációs képességet és a kondíciót. A görkorcsolya veszélyes sport! Csak biztonságos helyen görkorcsolyázzon, ne hallgasson közben zenét, ne használjon fejhallgatót, semmi olyasmit, ami elvonhatná a figyelmét. Viseljen bukósisakot és védőfelszerelést!

Gyaloglás:

Különösen a túlsúlyos embereknek ajánlott előbb bevezetőként gyaloglással kezdeni. Miután leadtak néhány kilót és javult az állóképességük, csak akkor emelhetik fokozatosan a tempót vagy állhatnak át más sportág gyakorlására.

Nordic walking:

Azok számára, akik nem tudnak, nem akarnak, vagy nem szeretnek futni, jó lehetőség lehet a nordic walking. A zsírégetés fél óra edzés után kezdődik meg. Az egyszerű gyaloglásnál gyorsabb tempót lehet felvenni.